Josefins

Back to school

Av Josefin Forslund - 2015-01-08 18:12

Asså jag hadd hoppats på att få min egen dator från skolan idag, men it fan vart he, he bli imorn istället typ kl 1, hade ju längtat å gått upp tidigt för å hinna på skolan för vi skull typ få den på morgon. Sen fick jag veta att vi kom å ha sovmorgon till 20 över 9 varje torsdag å fredag nu eftersom vi kom å ha 3 dagars arbete med yrkesämnet & 2 dagar vanliga arbetsdagar inom grundämnena. Men! Nu är de så att jag börjar praktik på måndag! Ska praktisera i 3 veckor å 3 dagar typ, galet bra då slipp jag va på skola. Nu ska jag tänka positivt inför dagen imorgon! Har en examinations uppgift som jag ska göra på ny datorn till helgen så då får vi se hur bra den kommer å va :)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards