Josefins

11 dagar kvar

Av Josefin Forslund - 2015-01-06 14:43

gu vad tiden går snabbt, man hinn ju it med! Har tänkt på en sak.. Nämligen att.. JAG FYLL JU ÅR OM 11 DAGAR! fatta crazy att bli 17 redan men de är verkligen en onödig siffra typ.. Man vill ju va 18! Hehe.
Nu hade jag faktiskt bestämt göra några grejer när jag fyller år, först å främst tänkt jag fara typ till havsbadet å bada med några polare eller bara Linus för se.. Eller! Äta någonstans i arvidsjaur typ Afrodite, vill verkligen göra något när jag fyller år annars suger de att ens vilja fylla år, nåväl, efter de hade ja tänkt fara å shoppa nånstans, för jag har it gjort nått me mina julklapps pengar + behöv jag nog nya kläder sen var de väldigt längesen jag shoppade alltså..rent shoppade, jag tyck it att ordet "shoppa" tillhör när man bara köp en tröja eller nå smycken, när man shoppar ska man ha påsar me kläder! De är grejer de! Nu ska ja försök å he mig upp ur säng, ha en bra dag alla :)

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards