Josefins

Nya byxor + nyår

Av Josefin Forslund - 2014-12-30 01:03

idag var jag på Mimmis å köpt mig nå nya byxor, jätte sköna var dom å förhoppningsvis dom skönaste jag ha köpt på länge! Byxan var från Vera Moda och det är ett av mina favvo märken! Jaja nog om de, igår var jag me Petra Fanny å Tilda, blandannat prat vi om nyår! He bli å köra skoter sen bad lite badtunna. Efter de ska vi fixa oss hos Fanny & därefter ge oss iväg till Afrodite! Vi har bokat bord för 5 å det kommer förmodligen bli jätte kul! Här har jag några fina sminkningen som jag förmodligen kommer att använda på nyår! Super fina och man behöv it alls ha för mycket smink, då ser de bara överdrivet ut, snyggast är ju bara om man har en lätt ögonskugga å mascara samt nån eyeliner! :)

Siktar på att ha en guldig ögonskugga som jag fick av Elina i julklapp super fin & kommer mycket väl att användas. Idag har jag inte gjort så mycket, såg "teenage mutang ninja turtles" jävlar va bra den bra! Haha har alltid gillat ninja turtles och den var extra bra när den inte var animerad! Nu ska jag lägga mig & lyssna på musik, godnatt!

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards