Josefins

Julen är över

Av Josefin Forslund - 2014-12-26 12:07

Tjaaaaaa, de va den julen... Har fått de ja önskade mig, nästan förutom Victoria secret men fick något ännu bättre! 2 in 1 Britney Spears parfymer, smells goood.. He kan ja bara säga, god julmat var det och har umgåtts me Linus och hans familj också. Mycket trevligt, de roliga var att jag fick en "selfiestick" visste fan it va he va förräns på julafton, vaddå efter.. Sen så förfrös jag örat, näsan ocj litt av kinden, he va härligt som fan, sved litt efter men just nu gö he bara lite ont i örat.
Igår var jag barnvakt, mysigt men i slutet vart man jätte trött, somnade 4 men vaknade för en halv timme sen så jag fick mina timmars sömn. Nu ska upp ta nå i mun å sen vara med Linus tror jag :)

 
 
Oslofru

Oslofru

28 december 2014 09:44

Hoppas du får en fin fortsättning :)

http://www.oslofru.com

Josefin Forslund

28 december 2014 19:02

Tack dsm :)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards